Pazartesi, Ocak 08, 2007

Mutluluk

Bugün içimde nedenini bilemediğim bir mutluluk var. Aslında tam da işlerin zora girdiği, benim oradan oraya koşturduğum bir gün. Ama herşey beni fazlasıyla güldürüyor. Yeni yıl geldi, neredeyse 10 günü geçti bile. Ben bir sürü işi yetiştirmek için kafamı kaldırmadan çalışmak zorundayım. Böyle günlerde insanın herşeye rağmen kendini iyi hissetmesi iyi bir şey. Buraya bir internet gülen suratı yapayım bakayım :) . Olmadı surata dönüştürmedi ama olsun.
Küçük kızım artık bıdı bıdı çok güzel konuşuyor. Hatta biraz geveze bile diyebiliriz. Kelimelerini tam olarak anlamayınca ortaya garip bir gürültü çıkıyor. Kendisini anlamadığımızı anlayınca da sinirleniyor, bu defa sinirli sinirli konuşmaya başlıyor. Çok konuşma konusunda büyük kızıma sıkı bir rakip geliyor anlayacağınız. Geçen hafta sonu videoda büyük kızımın 1.5 - 2 yaşındaki görüntülerini izledik. Küçük kızım ekranda seyrettiği kişinin önce kendisi olduğunu sandı. Sonra kendisi olmadığını anladı konuşmalardan ama ablası olduğuna da ikna olmadı. Gece uyutmaya çalışırken hala o kız da uyumuşmu anne? diye sorup duruyordu...
Günler ne kadar çabuk geçiyor. İnsan zamanı bir an olsun durdurup, yaşadığı anın tadına varmak istiyor ama...Yapılacak ne kadar çok şey var.
Kendime yeni yıl için bir yapılacaklar listesi oluşturmak istiyorum. Böyle listeler oluşturmaktan hep kaçınmışımdır. Ben listelere çok bağlı kalabilen bir insan değilim. Genelde kendime ait bir planım vardır ama araya giren ekstra işler yüzünden hep sekteye uğrar. Bir listenin varlığı ve uygulanamıyor olması ise beni çok rahatsız eder. Ama yine de yapmak istediğim şeyleri bir yerlere not etmek, daha sonradan aklıma geldiğinde üzülmekten daha iyidir. Şimdi bile aklımda bir çok şey var unutmadan bir yerlere not almam gereken.
Haydi hoşçakalın, şimdi bir şeyler yapmalıyım...

Hiç yorum yok:


Poodwaddle.com Ücretsiz Yemek Dergisini indirmek için tıklayın

Poodwaddle.com